Livet på lätt svenska

Livet på lätt svenska

Sara Lövestam och Isabelle Stromberg

115 - #111 Vi fortsätter på en annan plats
En podd om livet på lätt svenska - för SFI och alla som lär sig svenska. (A friendly podcast in simple Swedish!) Vi pratar om livet i Sverige, kultur och personliga upplevelser. Och vi pratar mycket om svenska språket, som Isabelle studerar. Sara Lövestam är en svensk författare och sfi-lärare. Isabelle är en amerikansk filmstudent som bor i Stockholm. 
115 - #111 Vi fortsätter på en annan plats
00:00
00:00
En podd om livet på lätt svenska - för SFI och alla som lär sig svenska. (A friendly podcast in simple Swedish!) Vi pratar om livet i Sverige, kultur och personliga upplevelser. Och vi pratar mycket om svenska språket, som Isabelle studerar. Sara Lövestam är en svensk författare och sfi-lärare. Isabelle är en amerikansk filmstudent som bor i Stockholm. 

ตอนต่าง ๆ

115-

#111 Vi fortsätter på en annan plats

อ., 27 ม.ค. 2026
114-

#110 Sista avsnittet

อ., 04 พ.ย. 2025
113-

#109 Förnya sig

อ., 28 ต.ค. 2025
112-

#108 Ändra, växla, variera

อ., 21 ต.ค. 2025
111-

#107 AI och jobbintervju

อ., 14 ต.ค. 2025